15 ani de comunicare in asigurari, 15 ani de Media XPRIMM

15 ani de comunicare in asigurari, 15 ani de Media XPRIMM
roasele site-uri de informare dedicate publicului larg reprezinta sursele de incredere utilizate de specialistii in domeniu, si nu numai.

In plus, evenimentele interne de traditie, dar si cele internationale, din Istanbul, Baku, Baden-Baden, Viena, Sofia, Chisinau – marca XPRIMM – sunt puncte de reper in agendele celor care activeaza in acest domeniu.

Toate acestea au fost posibile datorita celor ce fac sau au facut parte, de-a lungul timpului, din “XPRIMM Team”, motiv pentru care cei peste 70 de actuali si fosti membri ai echipei s-au reintalnit pentru a sarbatori 15 ani de XPRIMM.

Ne bucuram totodata ca multi din partenerii, colaboratorii si prietenii care ne-au fost alaturi pe parcursul celor 15 ani ne-au transmis urarile si gandurile lor bune la acest moment aniversar:
– AVUS Group – Ionel DIMA, Vicepresedinte
– CARPATICA Asig – Ina CRUDU, Director General
– CertAsig – James GRINDLEY, CEO
– CREDIT EUROPE Asigurari – Radu MANOLIU, Director General Adjunct
– FATA Asigurari – Bogdan PIRVU, Director General
– GENERALI Romania – Adrian MARIN, Director General
– GOTHAER Asigurari – Reasigurari – Anca BABANEATA, CEO
– GRAWE Romania Asigurare – Paul SWOBODA, CEO
– MAXYGO Broker – Alexandru APOSTOL, Director General
– MILLENIUM Insurance Broker – Stefan PRIGOREANU, CEO
– PIRAEUS Insurance Broker – Cristian BALANICA, Director General
– UNIQA Asigurari – Florin GOLOVATIC, Presedinte Directorat
– UNIQA Asigurari – Romeo JANTEA, Vicepresedinte Directorat
– UNIQA Asigurari de Viata – Remus LAPUSAN, Presedinte Directorat
– Echipa VERASIG

AVUS Group – Ionel DIMA, Vicepresedinte

…pe vremea cand alergam de la Viena la Bucuresti, Satu Mare, Iasi, Brasov sau Constanta, cam 70.000 de Km pe an (adica inceputul anilor ’90), pentru a ridica la rang de obligatie implinita o promisiune,

…pe vremea cand peste 50 de asiguratori nu reuseau sa gaseasca nici un numitor comun pentru ca, nu-i asa, suntem poporul cu “capra vecinului” care “nu vede padurea din cauza copacilor”,

… pe vremea cand un mare presedinte de companie caruia ii aratasem, cu calculele pe masa, ce aduce outsourcing-ul mi-a spus: “dumneata realizezi ce probleme sociale creezi?”, companie privata, sa ne intelegem…

… pe vremea cand un alt corifeu, a carui companie – facand mare profit – nu avea nici creioane, daramite computere, se lauda cu impozitul platit la stat (pacat ca nu se mai dadeau ordine si medalii),

… pe vremea cand discutam de ani si ani, in van, despre o baza de date comuna,

Ei bine, prin acele vremuri, sa fi trecut vreo 15 ani de atunci, s-a nascut promisiunea indeplinita, numitorul comun, interesul particular, subsidiar, dar bine inteles si chiar subordonat celui colectiv, de breasla, definirea clara si fara echivoc a necesitatii IT&C, statistica aplicata si matematica asigurarilor, s-a nascut XPRIMM.

Si nu-mi ramane decat sa fiu mandru ca eram aici, ca eram cu ei, si ca dupa atatia ani suntem impreuna, intru devenire si implinire!

CARPATICA Asig – Ina CRUDU, Director General

Informare. Atitudine. Verticalitate. Aceastea au fost trasaturile pe care le-am regasit, de-a lungul celor 15 ani, in activitatea Media XPRIMM, timp in care publicatiile si evenimentele pe care le-ati organizat au devenit repere majore in piata asigurarilor. Ati furnizat informatii care au facut piata mai transparenta, ati pus in dezbatere probleme care au influentat pozitiv evolutia acestui domeniu. Felicitari pentru misiunea de pionierat pe care v-ati asumat-o si o indepliniti cu succes, pentru 15 ani de valoare si profesionalism si va doresc realizari din ce in ce mai mari!

CertAsig – James GRINDLEY, CEO

“Intreaga echipa CertAsig le ureaza prietenilor nostri de la Media XPRIMM la cat mai multi ani! Asteptam cu nerabdare sa vedem viitoarele proiecte de succes pe care le vor duce la capat si in urmatorii 15 ani. Media XPRIMM este cu siguranta cea mai buna sursa de informatii si de contacte pentru orice specialist in asigurari care fie isi desfasoara activitatea in CEE sau pietele invecinate, fie cauta informatii cu privire la aceasta zona.”

CREDIT EUROPE Asigurari – Radu MANOLIU, Director General Adjunct

Imi amintesc cu placere de primul proiect comun: conceperea unor pliante de prezentare a unor produse de asigurare, la nivelul anului 2000. Doream ca forma de prezentare sa fie deosebita, axata pe conceptul de aflare “in aer” a persoanei care nu detine o polita de asigurare a locuintei/autoturismului, dar bugetul aferent era aproape inexistent; solutia adoptata, constand in fotografierea unui coleg in ipostazele corespunzatoare si stergerea ulterioara a tuturor elementelor de fundal, mi-a sugerat faptul ca flexibilitatea si profesionalismul vor fi, intotdeauna, doua caracteristici de baza pentru Media XPRIMM.

In cei 13 ani scursi intre acea perioada de pionierat si zilele noastre, am observat, mai intai, o imbunatatire continua “pe orizontala”, constand in cresterea permanenta a nivelului calitativ al revistelor publicate si evenimentelor organizate, iar apoi o neasteptata diversificare “pe verticala”, constand in acoperirea statistica a unui teritoriu din ce in ce mai mare – publicatiile aferente pietelor externe devenind deja, sunt sigur, adevarate etaloane pentru toti cei interesati de evolutiile specifice.

Desi a ajuns departe din punct de vedere al calitatii si anvergurii, cred ca Media XPRIMM va continua sa ne surpinda in mod placut si in viitor, atat prin diversificarea serviciilor, cat si prin extinderea ariei de acoperire statistica; pana la urma, implinirea celor 15 ani de activitate poate semnifica faptul ca abia a ajuns la “pubertate” si mai are multe de demonstrat, tuturor, pana si dupa ce va ajunge la “maturitate”.

FATA Asigurari – Bogdan PIRVU, Director General

Un mesaj scris astazi pentru XPRIMM este ca un mesaj destinat unui prieten vechi. De 15 ani, XPRIMM este atat cafeaua de dimineata, cat si sursa de informatii care ii insoteste pe parcursul intregii zile pe cei care lucreaza in asigurari si care sunt cu adevarat implicati in aceasta piata.

XPRIMM te poate inspira atunci cand nu esti sigur pe care drum trebuie sa mergi la o intersectie, dar este si prietenul care te felicita pentru ce ai realizat si te motiveaza sa continui cu acelasi elan si aceeasi forta.

Draga XPRIMM, iti multumesc pentru prietenia ta!

GENERALI Romania – Adrian MARIN, Director General

XPRIMM este sinonim cu Piata de Asigurari, este partenerul de dialog al companiilor de asigurare si brokeraj, al autoritatilor care au in grija aceasta piata, pe care le promoveaza atat intern, cat si la nivel international, prin toate canalele de comunicare pe care le au la dispozitie.

Prin informatiile comunicate, XPRIMM este “barometru” pentru companiile de asigurari.

Multumim echipei Media XPRIMM pentru eforturile neobosite pe care le face in sprijinul pietei de asigurari si pentru profesionalismul de care a dat dovadat in toti acesti ani.

“La multi ani, Media XPRIMM!” Iti uram sa ramai alaturi de noi, atat timp cat vor exista asigurari in Romania!

Gothaer Asigurari – Reasigurari – Anca BABANEATA, CEO

15 ani de Media XPRIMM sunt 15 ani in care Media XPRIMM s-a conturat cu certitudine ca grupul de presa de referinta din industria asigurarilor din Romania!

Media XPRIMM este jurnalistul cu probabil cea mai mare intelegere a industriei si a pietii asigurarilor, producand unele cele mai interesante articole din industrie, analize si interviuri pe care le consideram o plus valoare adusa nivelului de informatii de care avem nevoie in activitatea noastra.

Mai mult, XPRIMM a devenit un motor de relationare intre jucatorii din piata, prin calitatea, profilul si evenimentele pe care le organizeaza, de o constanta activa.

Credem ca toate proiectele dezvoltate de Media XPRIMM denota implicare continua, iar acest efort defineste atat successul jurnalistic al grupului, cat si al proiectelor si al campaniilor promovate, fie educationale sau de networking, care vin in ajutorul nostru si al clientilor nostri si sunt menite sa sustina procesul de dezvoltare al industriei asigurarilor din Romania.

Ii felicitam pentru realizarile remarcabile si le dorim mult succes in continuare!

GRAWE Romania Asigurare – Paul SWOBODA, CEO

15 ani?! In primul rand, simplul fapt ca cineva s-a gandit acum 15 ani ca piata de asigurari (ulterior si pensii) ar avea nevoie de un astfel de furnizor de servicii de comunicare este uimitor. Pe o astfel de piata aflata la inceput de drum, dificila, cu un portofoliu inca limitat de produse si pe care abia incepeau s-o descopere asiguratorii straini, a vorbi despre comunicare si furnizare de informatii avizate inseamna a vorbi despre un act de pionierat.

Media XPRIMM a stiut sa devina, in toti acesti ani, parte integranta a domeniului asigurarilor, unicul partener media capabil sa puna la dispozitia celor interesati informatiile atat de necesare atat asiguratorilor, cat si publicului. De asemenea, este un creator si organizator de evenimente de prima marime, fapt care face ca acestea sa fie unanim pretuite si asteptate.

Ceea ce trebuie subliniat in mod deosebit este insa importanta pe care Media XPRIMM o are in educarea publicului asupra necesitatii asigurarilor.

MAXYGO Broker – Alexandru APOSTOL, Director General

Din punctul de vedere al MAXYGO, Media XPRIMM este unul dintre reperele pietei asigurarilor din Romania in ceea ce priveste comunicarea informatiei, colaborarea cu institutiile abilitate, intermedierea si facilitarea schimbului de idei.

In cei 15 ani de existenta, Media XPRIMM a devenit un BRAND al pietei locale, cautat si apreciat de specialisti, jurnalisti, factori de decizie si autoritati.

Este impresionant ce a realizat Media XPRIMM in acesti 15 ani! A creat, in primul rand, o platforma de comunicare in domeniul asigurarilor, a reusit apoi, prin evenimentele organizate, sa aduca impreuna pe toti specialistii din piata, pentru ca in final sa impuna industria asigurarilor in mass media si in constiintele a mii de oameni.

Din partea noastra, a familiei MAXYGO, va uram un sincer si calduros “La Multi Ani !”.

MILLENIUM Insurance Broker – Stefan PRIGOREANU, CEO

Am avut onoarea de a participa alaturi de echipa XPRIMM la evenimente de pionierat, precum primul ICAR (in Antalya), prima conferinta internationala de Mangementul Riscului (Viena), apoi la primele evenimente dedicate Pensiilor Private. Am facut impreuna turul Romaniei cu seria de conferinte regionale dedicate asigurarilor si pensiilor private.

Marturisesc faptul ca ideea introducerii Francizei in brokerajul de asigurari mi-a venit in primavara anului 2008, la Ziua Asigurarilor din Targu Mures, cand l-am ascultat pe regretatul Bogdan STAN care prezenta foarte convingator Franciza EUROINS. Sase luni mai tarziu, MILLENIUM Insurance Broker lansa Franciza MIB la Ziua Asigurarilor din Piatra Neamt, iar povestea de succes care a urmat este deja istorie recenta in asigurari.

La Multi Ani Media XPRIMM! Va multumesc ca existati!

PIRAEUS Insurance Broker – Cristian BALANICA, Director General

Am intrat in asigurari de pe vremea de cand politele de asigurare erau emise de “mana”, neaparat urmate de chitanta aferenta. Pentru mine erau anii de pionierat si cred ca pentru intreaga piata anul 1998 era un an la fel de greu, pe cat este cel de fata. Bancile nu incepusera creditarea catre populatie, poate cateva firme extrem de solvabile si cu lichiditati sa fi avut accesul deschis catre o forma de finantare. De leasing nu mai zic, sunt contemporan cu multe dintre cele care au avut atunci debutul, la fel cum am asistat la diparitia altora de-a lungul timpului. Paradoxal, sunt extrem de multe asemanari intre acesti doi ani aflati la mare distanta. Ce imi aduc aminte e ca nu exista informatie absolut deloc. Daca voiai sa afli ceva despre un produs concurent, trebuia ori sa suni un prieten, ori sa te intalnesti direct cu concurenta. Nu mai vorbesc de cifre centralizate, evolutii, informari ale OSAR. Tin minte ca ati debutat intr-o piata destul de mica atunci cu acel program al vizitelor in sucursale, prin care incercati sa luati pulsul unei industrii de care nimeni (in afara celor ce lucrau in cadrul ei) nu stia mai nimic. Erati dornici de a primi si de a distribui informatia, imi amintesc ca si echipa era alta, dar multi de atunci va sunt alaturi si astazi, indiferent ca in timp s-a trecut de la acele calculatoare 286 cu floppy disk la smartphone. Dezvoltarea tehnologiei si patrunderea ei in lumea asigurarilor a permis gradul de dezvoltare inregistrat astazi. Iar aceasta dezvoltare pe linie de comunicare vi se datoreaza. Ca sa vedeti cat de dependenti am ajuns noi, toti cei ce lucram in asigurari, de modul de informare pe care ni-l puneti la dispozitie, o sa va dau un singur exemplu. Fara nici o exceptie, la orice intalnire cu asiguratorii pe care o am, Revista INSURANCE Profile este cartea de capatai de pe orice birou, indiferent de nivelul de management. Deopotriva sunt contrazis pe baza cifrelor puse la dispozitie, fie ca mi se reproseaza ceva (asta mai des), sau sunt apreciat. Daca vrei sa afli ce a mai facut unul dintre colegii tai intermediari si pe ce linie de business a gasit el reteta succesului, rasfoiesti ultima editie. In sedintele de vanzari face parte din arsenalul cu care te prezinti in fata sefilor tai de departamente. Sigur nu ma pricep la “Laudatio”, dar pe biroul meu sunt doua computere. Unul vechi si incet si altul pentru mailuri. Primul e pentru a citi presa. In bara sunt deschise doua publicatii. Una din cele doua e a voastra. As fi vrut sa inchei apoteotic cu “tineti-o tot asa”, dar parca as vrea mai mult. LA MULTI ANI!

UNIQA Asigurari – Florin GOLOVATIC, Presedinte Directorat

Media XPRIMM este una dintre cele mai importante surse de informatii pentru asiguratori, prin publicatiile sale si prin evenimentele pe care le organizeaza. Va doresc inca multi ani inainte in care sa fiti la fel de profesionisti ca pana acum si sa va realizati chiar si cele mai ambitioase planuri!

UNIQA Asigurari – Romeo JANTEA, Vicepresedinte Directorat

De 15 ani Media XPRIMM creste impreuna cu noi, asiguratorii, lansand produse de calitate si fiind o sursa premanenta de informatii si analize interesante despre piata asigurarilor. Va multumim pentru implicarea de care ati dat dovada de-a lungul anilor si pentru contributia pe care ati adus-o la dezvoltarea pietei de asigurari!

UNIQA Asigurari de Viata – Remus LAPUSAN, Presedinte Directorat

Cand spun Media XPRIMM, ma gandesc la calitate, parteneriat de durata, profesionalism si entuziasm. Datorita ambitiei echipei voastre de a participa la dezvoltarea pietei, comunicarea dintre asiguratori e mult mai usoara, iar asiguratii beneficiaza de campanii de educare financiara. La multi ani, Media XPRIMM, si la cat mai multe realizari!

Echipa VERASIG

La multi ani, Media XPRIMM!!!

Va dorim viata lunga si succese importante, pe masura calitatii muncii voastre, munca pe care o apreciem ca fiind deosebita, si meritati din plin sa vi se intample toate acestea.

Va asiguram de intreaga noastra consideratie, va asiguram de respectul nostru pentru tot ceea ce faceti si suntem bucurosi ca in toti acesti ani ati reusit sa dati o dimensiune profesionista pietei de asigurari din Romania – si nu numai.

Suntem alaturi de voi, sa continuam impreuna pe acest drum.

Leave a Reply