Campanii de asigurari auto la final de 2012: accentul se muta de pe reduceri de preturi pe beneficii si calitate
Chiar daca fenomenul reinnoirii asigurarilor RCA s-a mai dispersat pe parcursul anului, destul de multe companii, institutii ale statului, dar si persoane fizice continua sa achizitioneze asigurari RCA la sfarsit de an. Astfel, perioada decembrie – ianuarie ramane in continuare importanta pentru segmentul asigurarilor auto obligatorii. “Acum, in decembrie, se desfasoara o parte importanta din campania RCA. Undeva in jurul a 30% din totalul cifrei de afaceri pe RCA se deruleaza in aceasta perioada. In general, flotele mari auto ale companiilor au ramas cu limita de expirare in decembrie”, a declarat Viorel VASILE, Managing Partner, SAFETY Broker.
Societatea a lansat in aceasta luna campania “RCA SAFETY Broker 2012”, care le ofera celor care incheie orice asigureare RCA posibilitatea de a castiga urmatoarele premii: 40 de asigurari de locuinta, 10 asigurari RCA si 4 polite CASCO. Astfel, cei care incheie o asigurare RCA in perioada 3-30 decembrie a.c. prin reteaua SAFETY si trimit o poza cu ei si cu masina asigurata pe mail-ul de concurs intra automat la tragerea la sorti pentru unul dintre premiile prezentate. Mai multe detalii despre regulamentul campaniei sunt disponibile pe site-ul companiei.
Finalul de an este in general asociat campaniilor promotionale, astfel ca nu numai brokerii au pregatit oferte speciale pentru clienti, ci si multi asiguratori. Cu toate acestea, se observa o orientare generala catre promovarea calitatii produselor si serviciilor, asociata diverselor beneficii si premii, in detrimentul unor reduceri de preturi.
De exemplu, in aceasta perioada au fost lansate mai multe proiecte dedicate produselor facultative CASCO. Accentul este pus pe variantele “all inclusive” sau “all risks” al respectivelor polite (si nu pe variantele cu pret mai mic si mai putine riscuri acoperite), pe bonusurile pe care clientul le primeste prin achizitionarea acestora si pe calitate si chiar responsabilitatea soferului. Testimoniale ale clientilor privind eficienta serviciilor de despagubire, imaginea unei “calatorii fara griji” cu masina sau ideea ca o polita CASCO completa este echivalenta unei declaratii de dragoste a soferului pentru masina lui sunt doar cateva dintre mesajele promotionale transmise in aceasta perioada.