De ce Mystery Shopping?

De ce Mystery Shopping?
zvoltam acest demers jurnalistic.

Tocmai pentru ca initiativa noastra, parte a noii politici editoriale a Media XPRIMM, sa fie inteleasa asa cum este ea, ne simtim datori cu cateva precizari:

1. Noua rubrica este departe de a fi un demers stiintific care sa-si propuna acoperirea riguroasa, cu urmarirea etapelor din studiile realizate de firme de profil. Ne dorim prezentarea vizitelor asa cum sunt ele, cu parti bune, cu parti rele, cu accentuarea aspectelor pe care un client le intalneste in contactul direct cu reprezentantii companiilor.

2. Tocmai privita din perspectiva clientului, consideram ca, pe acelasi subiect, o vizita la o companie este exact comportamentul unui client tipic. Oare un client, cand isi incheie o asigurare, incearca si a doua oara la aceeasi companie in speranta ca va fi tratat altfel?

3. Am ales sa nu publicam numele companiei sau identitatea celor cu care intram in contact. Dorinta noastra nu este sa rezolvam aspecte punctuale ci, prin demersul nostru, sa sprijinim companiile sa imbunatateasca aspecte comune, care deranjeaza clientul si care ar putea fi intalnite in aproape orice agentie. Asa cum ne propunem sa evidentiem, in aceeasi masura, aspectele pozitive cu care ne intalnim.

Asteptand cu interes reactiile si propunerile Dumneavoastra pentru subiectele din numerele urmatoare, va invitam sa urmariti 4 episoade ale incercarii noastre de a incheia o asigurare CASCO. Am vizitat 3 companii din TOP 10, iar rezultatul il veti putea citi in urmatoarele zile pe 1asig.ro si, integral, in Revista PRIMM – Asigurari & Pensii.

Serial Mystery Shopping:

MysteryShopping (1): Pentru inceput, concluziile!

MysteryShopping (2): S-a scumpit tot! Nici vecinilor nu le pot recomanda o asigurare la noi!

MysteryShopping (3): Codrutooo, nu-mi speria asiguratii!

MysteryShopping (4): Ce poate face o agentie care lucreaza cu doi brokeri lesinati care aduc 1 miliard pe luna?

Leave a Reply