De la neuro-vanzari la neuro-asigurari!

De la neuro-vanzari la neuro-asigurari!
el, in ultimii ani, se constata din ce in ce mai mult ca neurostiintele si, indeosebi neuropsihologia au devenit subiecte zilnice pentru echipele de vanzari. Acestea se antreneaza asupra modului de a actiona in diverse cazuri, lucreaza sa isi recalifice creierul oferindu-i acestuia o gandire si obiceiuri eficiente. Prin facilitarea unor noi cai neuronale, aceste echipe invata sa faca vanzari inteligente care duc la un succes mai mare in domeniu.

Mesajul este clar: companiile care ignora sau refuza sa instruiasca personalul din vanzari, service, marketing sau managerii echipelor de vanzari in domeniul neurostiintelor si neuropsihologiei risca sa fie depasite de competitori, sa ramana in urma si sa iasa din piata.

“Pentru vanzatori propunem cursurile de neuro-vanzari. In doar doua zile de curs intensiv si cu antrenamente in Camera de NeuroAntrenament se pot dezvolta abilitati de neurovanzare cu accent pe: microexpresii, metalimbaj sau neuromarketing. In tot procesul folosim cea mai avansata tehnologie pentru antrenament si softuri dedicate. Acesta este drumul firesc catre noii Neuromanageri sau Vanzatorii neuronali”, a explicat Sorin RIMBU, Founder, Green Family Finance (MyHomeFinance.ro), prima Comunitate de Socializare Financiara din Romania.

Clientii sunt tot mai sofisticati, competitia tot mai dura, iar procesul de vanzare greoi si ineficient. Tocmai de aceea noii vanzatori trebuie sa cunoasca cum functioneaza creierul uman cand ia decizia de a cumpara si mai ales cum sa foloseasca triggerii de impactare a creierului.

“Companiile din vanzari au posibilitatea de a se adapta vanzarilor din era digitala. De a creste sau scadea in raport cu competitorii. Neadaptarea inseamna regres! A invata sa vinzi centrat si directionat pe factorul final de decizie inseamna un progres urias pe care il poate face vanzatorul, inseamna timp economisit si mult mai putine cheltuieli. Concret, o vanzare directionata inseamna o crestere a volumului de vanzari cu cel putin 30% in primul an”, a adaugat Sorin RIMBU.

Articolul “De la neuro-vanzari la neuro-asigurari!” poate fi citit integral in numarul de iunie-iulie al revistei PRIMM – Asigurari & Pensii.

Leave a Reply