GALERIE FOTO: Mariana DIACONESCU: Este datoria fiecarui asigurator sa contribuie la educarea populatiei in domeniul protectiei financiare

GALERIE FOTO: Mariana DIACONESCU: Este datoria fiecarui asigurator sa contribuie la educarea populatiei in domeniul protectiei financiare
ei propriei persoane, a celor dragi si a bunurilor prin alegerea unor produse de asigurare de calitate, mai ales in perioade pline de provocari economice, cum este cea prin care trece tara noastra”, a afirmat Mariana DIACONESCU, Presedinte Directorat, ASIROM VIG.

ASIROM sprijina cea mai ampla campanie nationala de educare si informare in asigurari, Campania Nationala “ASIGURA-TE!”. Ajunsa la etapa a III-a, aceasta se desfasoara timp de trei luni si are ca obiectiv principal cresterea gradului de informare al romanilor cu privire la unele dintre cele mai importante tipuri de asigurari: auto, de locuinte, de sanatate, de viata si de calatorie. 800.000 de brosuri “Ghidul asiguratului” vor fi distribuite in Bucuresti, in principalele 20 de orase si in marile centre comerciale din tara.

“Ne bucuram ca putem fi si anul acesta alaturi de APPA in organizarea unei noi etape a campaniei “ASIGURA-TE!”. Cred ca este datoria fiecarui asigurator sa isi aduca contributia la educarea populatiei in privinta acestui tip de servicii”, a adaugat Mariana DIACONESCU.

In cursul zilei de ieri, toti cei care au traversat principalele intersectii din Bucuresti si din marile orase ale tarii au primit de la promoterii dedicati ai campaniei “Ghidul asiguratului”. Locuitorii din Cluj-Napoca, Constanta, Iasi, Sibiu, Bacau, Craiova sau Ploiesti s-au numarat printre cei care au aflat mai multe despre preturile si riscurile acoperite de politele RCA si CASCO, diferentele dintre un PAD si o asigurare facultativa de locuinte, avantajele unei polite de sanatate, tipurile principale de asigurari de viata si caracteristicile unei polite de calatorie.

Campania Nationala “ASIGURA-TE!” este realizata de APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor, UNSAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare, UNSICAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania, IGPR – Inspectoratul General al Politiei Romane – Directia Rutiera, ISUMB – Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta “Dealu Spirii” al Municipiului Bucuresti si ANAT – Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania, cu sprijinul unor importante companii de asigurari si de intermediere in domeniu.

Partenerii campaniei sunt companiile ASIROM VIG, BCR Asigurari de Viata VIG, alaturi de PIRAEUS Insurance Broker si OTTO Broker. Proiectul se deruleaza cu sprijinul EUROPA FM, care va difuza timp de 3 luni spotul audio al campaniei. De asemenea, THE MONEY CHANNEL va difuza spotul video, acoperirea media fiind asigurata si de partenerii wall-street.ro, 9am.ro, RazvanPascu.ro – cel mai citit blog despre calatorii din Romania si Revista PLAFAR.

Pe langa platforma online dedicata, www.asigura-te.org, proiectul beneficiaza acum si de sustinerea unei pagini de Facebook, facebook.com/Asigura-Te pe care va invitam sa o urmariti pentru a fi la curent cu activitatile campaniei si pentru a afla noutati din domeniul asigurarilor.

Leave a Reply