GALERIE FOTO – Remi VRIGNAUD: Nevoia de informare in domeniul asigurarilor este constientizata si sunt canalizate eforturi in aceasta directie

GALERIE FOTO – Remi VRIGNAUD: Nevoia de informare in domeniul asigurarilor este constientizata si sunt canalizate eforturi in aceasta directie
aniei Nationale “ASIGURA-TE!”. “Educarea populatiei in spiritul protectiei prin asigurare, informarea corecta si completa privind produsele oferite de companii, precum si drepturile consumatorilor de asigurari reprezinta preocupari constante in activitatea UNSAR. Ne exprimam speranta ca cititorii brosurii aflate la baza acestei campanii vor gasi in cuprinsul lucrarii informatii utile si necesare in demersul lor de familiarizare cu limbajul acestei industrii si conceptele de asigurare”, a declarat Remi VRIGNAUD, Presedinte, UNSAR.

Distributia “Ghidului asiguratului” a continuat ieri in marile intersectii din Bucuresti si din principalele 20 de orase din tara. Clujeni, oradeni, bacauani, ieseni, craioveni, dar si bucurestenii care au traversat ieri zone precum Piata Victoriei, Piata Unirii, Bd. Dorobanti, Stefan cel Mare, Piata Universitatii, Bd. Iancu de Hunedoara, Piata Romana sau Mihai Bravu au aflat mai multe despre asigurarile auto, de viata, de sanatate, de locuinta si de calatorie prin intermediul brosurii campaniei.

“Nu putem decat sa ne bucuram ca o campanie de educare si informare cum este “ASIGURA-TE!” a ajuns la cea de-a treia editie. Este un semn clar ca, in Romania, nevoia de informare in domeniul asigurarilor este constientizata si sunt canalizate eforturi in aceasta directie”, a adaugat Remi VRIGNAUD.

Promoterii dedicati “ASIGURA-TE!” vor continua distributia “Ghidului Asiguratului” si in acest sfarsit de saptamana.

Etapa a III-a a Campaniei Nationale “ASIGURA-TE!” se desfasoara pana pe 20 septembrie si este realizata de principalele asociatii si institutii din domeniu, cu sprijinul unor importante companii de asigurari si de intermediere.

Partenerii campaniei sunt companiile ASIROM VIG, BCR Asigurari de Viata VIG, alaturi de PIRAEUS Insurance Broker si OTTO Broker. Proiectul se deruleaza cu sprijinul EUROPA FM, care va difuza timp de 3 luni spotul audio al acesteia. De asemenea, THE MONEY CHANNEL va difuza spotul video al campaniei, acoperirea media fiind asigurata si de partenerii wall-street.ro, 9am.ro, RazvanPascu.ro – cel mai citit blog despre calatorii din Romania si Revista PLAFAR.

Pe langa platforma online dedicata, www.asigura-te.org , proiectul beneficiaza acum si de sustinerea unei pagini de Facebook, facebook.com/Asigura-Te pe care va invitam sa o urmariti pentru a fi la curent cu activitatile campaniei si pentru a afla noutati din domeniul asigurarilor.

Leave a Reply