GENERALI lanseaza o campanie de vanzari cu ocazia implinirii a 20 de ani in Romania
mplet pentru autoturisme, la asigurarile complete de locuinta si la asigurarile de viata. GENERALI inseamna calitate, renume, traditie si seriozitate si reprezinta un brand care si-a pastrat si consolidat in timp prestigiul si care, in perceptia consumatorilor, este ‘unul dintre cei mai de incredere asiguratori din Romania'”, a declarat Adrian MARIN, CEO, GENERALI Romania.
In cadrul campaniei, pe parcursul urmatoarelor trei luni, la incheierea unei asigurari CASCO Complet pentru autoturisme, GENERALI ofera rovinieta cadou pentru clientii noi care opteaza pentru fransiza si plata integrala ori semestriala a primei de asigurare sau schimbarea anvelopelor de sezon, la reinnoirea contractelor. Clientii existenti beneficiaza deja de preturi competitive prin aplicarea clasei de Bonus. Totodata, un alt beneficiu oferit atat clientilor noi, cat si celor existenti este plata daunelor fara constatare, in cazul spargerii lunetei sau a geamurilor laterale.
La capitolul asigurari complexe de locuinta, orice polita Eurocasa Completa sau Completa Plus, incheiata vara aceasta, vine la pachet cu acoperirea, fara costuri suplimentare, a cheltuielilor generate de accidentarea in casa a membrilor familiei. De asemenea, plata daunelor mai mici de 500 lei se va face fara constatare, doar prin trimiterea, prin e-mail, a unei fotografii care sa surprinda dauna. In baza acesteia, urmeaza sa se efectueze plata, direct in contul clientului.
Asigurarile de viata – asigurarea pentru copii – Majorat, asigurarea de sanatate – Vital Plus, asigurarea de viata cu acumulare de capital – Practic Plus si asigurarea de economisire cu componenta de pensie – Orizont – vin cu 200 lei cadou pentru fiecare client care incheie o asigurare de viata, in conditiile campaniei. Acestia se vor scadea din prima rata de plata al primului an de valabilitate al asigurarii.
“GENERALI activeaza pe piata asigurarilor din Romania de 20 de ani, dar beneficiaza de cei aproape 200 de ani de experienta in domeniul asigurarilor a grupului din care face parte. De aceea, am ales pentru campania noastra un motto care aminteste tuturor care ne sunt radacinile: ‘De 200 de ani in lume, de 20 de ani in Romania’. Dam acum startul unei campanii de vanzare fara precedent pentru compania noastra, campanie in cadrul careia promovam, pe langa tarife competitive, servicii de calitate si avantaje duble pentru client pentru trei dintre cele mai dorite produse de asigurare”, a adaugat Adrian MARIN.
GENERALI Romania se afla pe locul 11 in topul pietei de asigurari realizat pentru primele trei luni ale acestui an de catre revista de specialitate INSURANCE Profile, cu prime brute subscrise de 24,51 mil. EUR in aceasta perioada. De asemenea, compania se afla pe locul 9 in topul asigurarilor generale (PBS de 19,34 mil. EUR pe acest segment in T1/2013) si pe locul 6 in topul asigurarilor de viata (PBS de 5,17 mil. EUR).