“Ghidul Asiguratului” este distribuit astazi in principalele orase din tara

“Ghidul Asiguratului” este distribuit astazi in principalele orase din tara
tii despre cele mai importante tipuri de asigurari. Prin intermediul acesteia, romanii vor afla mai multe despre preturile si riscurile acoperite de politele RCA si CASCO, diferentele dintre un PAD si o asigurare facultativa de locuinte, avantajele unei polite de sanatate, tipurile principale de asigurari de viata si caracteristicile unei polite de calatorie.

Etapa a III-a a celei mai ample campanii de educare in asigurari din Romania – Campania Nationala “ASIGURA-TE!” – a demarat pe 20 iunie 2013. Aceasta este realizata de APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor, UNSAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare, UNSICAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania, IGPR – Inspectoratul General al Politiei Romane – Directia Rutiera, ISUMB – Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta “Dealu Spirii” al Municipiului Bucuresti si ANAT – Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania, cu sprijinul unor importante companii de asigurari si de intermediere in domeniu.

In perioada 20 iunie – 20 septembrie, vor fi distribuite in intreaga tara peste 800.000 de brosuri informative gratuite. Materialul aduce, intr-un format atractiv si cu un stil accesibil, informatiile de baza cu privire la asigurarile auto, RCA si CASCO, de locuinte, de viata, de sanatate si de calatorie. “GHIDUL ASIGURATULUI” va ajunge in marile intersectii din Bucuresti si din principalele 20 de orase din tara.

De asemenea, promoteri dedicati vor distribui brosurile in principalele centre comerciale din marile orase. “GHIDUL ASIGURATULUI” a ajuns pana acum la publicul larg si prin intermediul cotidianului ZIARUL FINANCIAR si al saptamanalului BUSINESS MAGAZIN.

Partenerii campaniei sunt companiile ASIROM VIG, BCR Asigurari de Viata VIG, alaturi de PIRAEUS Insurance Broker si OTTO Broker. Proiectul se deruleaza cu sprijinul EUROPA FM, care va difuza timp de 3 luni spotul audio al acesteia. De asemenea, THE MONEY CHANNEL va difuza spotul video al campaniei, acoperirea media fiind asigurata si de partenerii wall-street.ro, 9am.ro, RazvanPascu.ro – cel mai citit blog despre calatorii din Romania si Revista PLAFAR.

Pe langa platforma online dedicata, www.asigura-te.org , campania beneficiaza acum si de sustinerea unei pagini de Facebook, facebook.com/Asigura-Te pe care va invitam sa o urmariti pentru a fi la curent cu activitatile campaniei si pentru a afla noutati din domeniul asigurarilor.

Leave a Reply