Cumpara asigurare RCA ieftin pasul 1 Complezi formularul
pentru a calcula pretul unui RCA ieftin
Cumpara asigurare RCA ieftin pasul 2 Calculam preturile RCA, alegi asigurarea RCA
care ti se potriveste.
Cumpara asigurare RCA ieftin pasul 3 Comanzi asigurarea
RCA
si noi livram gratuit oriunde in tara.
Telefon: 0770 191 544
Program L-D: 9-18

Glenn LOTTERING: Schimbarea asteptarilor consumatorilor, o provocare pentru asiguratori

Glenn LOTTERING: Schimbarea asteptarilor consumatorilor, o provocare pentru asiguratori
Forumului International Asigurari-Reasigurari desfasurat saptamana trecuta la Sinaia.

Dezvoltarea intr-un ritm extrem de rapid a mediului online si amploarea pe care acesta a luat-o astazi determina o schimbare radicala a atitudinii consumatorilor. Cantitatea de informatii si viteza in care circula pe Internet este evidenta si din statisticile realizate pana in prezent si trendurile inregistrate.

Astfel, intr-un minut, se transfera pe Internet aproape 640.000 GB de date global, se trimit 204 milioane de mail-uri, se fac peste 2 milioane de cautari pe Google, sunt incarcate 30 de ore de videoclip-uri pe YouTube, se inregistreaza 6 milioane de vizualizari pe Facebook, se incarca 3.000 de fotografii pe Flickr, conform datelor INTEL. Iar Internetul castiga din ce in ce mai mult teren pe viitor: daca astazi, numarul dispozitivelor conectate la o retea electronica este egal cu numarul oamenilor de pe glob, in 2015, acesta se va dubla, arata datele prezentate de reprezentantul ORACLE la FIAR.

Comunicarea in timp real se impune treptat, iar nevoia pentru rapiditate si eficienta este vizibila si in studiile realizate in randul actorilor care opereaza in domeniul asigurarilor. Astfel, a precizat Glenn LOTTERING, conform sondajului “ORACLE Insurance Industry Survey” realizat de companie in 2011, la intrebarea “Prin ce activitati ati oferi clientilor dumneavoastra mai multa valoare daca nu ati fi limitati la sistemele IT curente?”, 61% dintre respondenti au optat pentru “servicii mai eficiente/ mai rapide”, 52% au precizat “optiuni de auto-servicii, ex: portaluri web”, 32% – “produse de asigurare mai bune si mai competitive”, 31% – “optiuni de servicii mobile”, 31% – “comunicare mai buna si mai clara”, 22% – “o imbunatatire a activitatii de administrare a daunelor”, 18% – “o facturare imbunatatita”, 7% – altele.

Leave a Reply