GROUPAMA Asigurari lanseaza noi servicii asociate Asigurarii de Locuinta cu Extra Acoperiri

GROUPAMA Asigurari lanseaza noi servicii asociate Asigurarii de Locuinta cu Extra Acoperiri
aratii de urgenta si Garantia pentru serviciul de autoconstatare.

Autoconstatarea este o procedura simplificata a constatarii pagubelor din locuinta si poate fi facuta direct de catre proprietari sau chiriasi, cu un apel telefonic la Alo Groupama, cateva fotografii si documentele necesare trimise prin e-mail. Astfel, in cazul unui incident care genereaza o dauna in locuinta, asiguratii GROUPAMA au de facut 3 pasi:

– fotografiaza dauna,

– suna la Centrul de Relatii Clienti Alo Groupama (tel. 0374 110 110),

– trimit informatiile pe e-mail.

Daca valoarea daunei se incadreaza in limita maxima de 2.000 de lei, iar clientul este de acord cu despagubirea, in maximum 72 de ore de la acordul sau, acesta va primi banii.

In ceea ce priveste garantia serviciului de autoconstatare, daca angajamentul de plata in 72 de ore nu poate fi respectat, clientul va primi un card cadou in valoare de 100 de lei, pe care il poate folosi la orice cumparaturi doreste.

De asemenea, prin serviciul de reparatii de urgenta, in cazul in care avariile din locuinta nu permit folosirea acesteia in conditii de siguranta, GROUPAMA trimite in maximum 4 ore un specialist care sa le remedieze.

“Asigurarea continuitatii activitatii clientilor este insasi misiunea asiguratorului”, sustin reprezentantii GROUPAMA, “iar trecerea de la actul despagubirii la modul in care acesta se desfasoara, simplu, prompt si onest, este un pas natural”.

“Lansarea noii campanii de comunicare GROUPAMA Asigurari marcheaza un moment important in pozitionarea companiei pe piata din Romania, si astfel se face trecerea din sfera promisiunilor in cea a angajamentelor si garantiilor asociate acestora. Vom continua dezvoltarea de noi servicii sub umbrela Colectiei de avantaje GROUPAMA Asigurari, sub semnul simplificarii si al continuitatii pentru clientii nostri”, a declarat Georgiana MIRON, Director de Marketing si Comunicare in cadrul asiguratorului.

Lansarea noilor beneficii este insotita de o ampla campanie de comunicare: TV, radio si online.

[video|] [video|]

Leave a Reply