GROUPAMA sustine a patra editie a Festivalului Les Films de Cannes a Bucarest
calitate. Cinematografia este una din liniile principale de sponsoring pentru GROUPAMA la nivel international si local, prin Fundatia GROUPAMA Gan pentru cinema si evenimentele locale pe care le sustinem. Les Films de Cannes a Bucarest este un proiect care promoveaza filmele internationale de exceptie, iar asocierea cu un astfel de eveniment este pentru noi in linie cu valorile si principiile care ne ghideaza intreaga activitate”, a declarat Georgiana MIRON, Director de Marketing si Comunicare in cadrul GROUPAMA Asigurari.
In acest an, compania de asigurari invita publicul sa intre intr-o competitie pentru a castiga “Colectia de Filme” GROUPAMA, premiu inspirat de “Colectia de Avantaje”, lansata anul acesta si asociata produselor GROUPAMA.
Intre 25 si 31 octombrie, participantii la festival au ocazia sa-si testeze cunostintele cinematografice si sa castige una dintre cele trei colectii de filme GROUPAMA. Doritorii sunt asteptati la standul companiei de la cinematograful Studio, in zilele de 25, 26 si 27 octombrie, unde se vor putea inscrie la concurs, iar castigatorii vor fi desemnati prin tragere la sorti dupa terminarea festivalului. De asemenea, GROUPAMA a lansat un concurs si pe pagina sa de Facebook (https://www.facebook.com/GroupamaRo). Fanii trebuie sa ghiceasca filmul din care provin imaginile postate, iar cele mai rapide raspunsuri sunt premiate cu bilete la festival.
Festivalul Les Films de Cannes a Bucarest se afla la cea de-a patra editie in Romania si reuneste cateva zeci de titluri, majoritatea premiere nationale ale unor filme din selectia oficiala pe 2013 a Festivalului de la Cannes. Multe dintre filme se regasesc in palmaresul final si vor fi aduse pentru prima data pe ecranele romanesti intre 25 si 31 octombrie in cinematografele partenere din Bucuresti: Cinema Studio, Cinema Elvira Popescu si Cinema Pro, inclus anul acesta gratie cererii mari de bilete.
GROUPAMA Asigurari ocupa locul al patrulea in topul companiilor de asigurari din Romania din primul semestru al anului 2013, conform revistei de specialitate INSURANCE Profile. Compania a subscris in primele sase luni ale anului prime brute in valoare de 82,75 mil. EUR, intr-o usoara scadere (-2,7%) fata de perioada similara din 2012, detinand o cota de piata de 8,35%.
In luna octombrie, asiguratorul a sprijinit un alt eveniment cinematografic important din Romania: Festivalul International de Animatie Anim’est, GROUPAMA fiind Partener pentru al treilea an consecutiv.