Luna Asigurarilor de Locuinte se incheie astazi! Insa riscurile care va ameninta locuinta nu dispar
tru ani (5,5 grade, in Vrancea). Insa, chiar daca aceste fenomene nu pot fi prevenite, oamenii au la dispozitie metode de protectie si de diminuare a impactului financiar asupra propriilor locuinte si bunuri, afectate in cazul unor catastrofe naturale. De aceea, APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor, alaturi de industria de asigurari, a desfasurat, la nivel national, proiectul Octombrie – “Luna Asigurarilor de Locuinte”, cu scopul cresterii gradului de informare cu privire la asigurarile obligatorii si facultative de locuinte.
In luna octombrie, pe teritoriul Romaniei au fost inregistrate 41 de cutremure, conform arhivei evenimentelor de pe site-ul Institutului National pentru Fizica Pamantului – INPF. Dintre acestea, mai putin de o treime (12) au avut loc in zona seismica Vrancea, majoritatea (26) fiind inregistrate cu precadere in judetul Galati, Moldova, unde in aceasta perioada a fost raportat un fenomen mai putin obisnuit – un roi de cutremure. De asemenea, activitate seismica s-a inregistrat si in alte regiuni: Prahova (3,2 grade), Oltenia (2,7 grade) si Hunedoara (3,2 grade).
Riscul de cutremur, desi imposibil de prevenit, poate fi diminuat din punct de vedere financiar prin asigurarea locuintei cu polita obligatorie PAD si, aditional, printr-o asigurare facultativa. In acest context a fost organizata Campania Nationala “TOTUL PENTRU CASA MEA!” derulata, in parteneriat, de catre APPA – Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor, PAID – Pool-ul de Asigurare impotriva Dezastrelor Naturale, UNSAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare, UNSICAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania, beneficiind de sprijinul EUROPA FM.
500.000 de brosuri informative in Capitala si in marile orase ale tarii
“Ce au stabilit ultimele modificari legislative in domeniu?”, “Mai sunt obligat sa-mi asigur casa?”, “Cat ma costa?”, “Pot sa imi acopar si bunurile din locuinta?” – romanii au gasit raspunsurile la toate aceste intrebari, si nu numai, in materialul informativ distribuit in cadrul campaniei. Astfel, intre 1 si 30 octombrie, 500.000 de brosuri gratuite au ajuns in Bucuresti si in alte marile orase din tara, in toate intersectiile importante si in marile centre comerciale.
Materiale au fost distribuite atat prin promoteri dedicati, cat si prin retelele partenerilor PRESTIGE Broker, OTTO Broker, DESTINE Broker, PIRAEUS Insurance Broker, SAFETY Broker, Asiguratorii.ro si ASIGMKT Agent de asigurare.
De asemenea, brosura a fost distribuita impreuna cu Ziarul Financiar, ajungand, astfel, si la cititorii publicatiei.
Materialele scrise care au promovat mesajul campaniei, preluate de Wall-street.ro, 9am.ro si asigurarealocuintelor.ro, au fost dublate si de cele audio si video: spoturi, stiri si interviuri difuzate de Radio EUROPA FM si The Money Channel.
Campania a beneficiat de sprijinul unor importante companii de asigurari si brokeraj care opereaza in domeniu: ASIROM VIG, GROUPAMA Asigurari, UNIQA Asigurari, DESTINE Broker, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, GOTHAER Asigurari, OMNIASIG VIG, CARPATICA Asig, GENERALI Romania, CREDIT EUROPE Asigurari, GARANTA, OTTO Broker si PIRAEUS Insurance Broker.
“Sustin Luna Asigurarilor de Locuinta” – mesajul campaniei a devenit viral in social media
Cu ajutorul tuturor celor care cred in importanta informarii cu privire la asigurari si care sustin Luna Asigurarilor de Locuinta, demersul initiat de APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si de industria de asigurari din Romania s-a raspandit rapid in retelele de socializare online. Astfel, de la inceputul campaniei “TOTUL PENTRU CASA MEA!”, si pe intreaga durata de desfasurare a acesteia, zeci de pagini si profile personale de Facebook si-au aratat sustinerea fata de intregul proiect preluand sub forma de Profile Picture, Cover Photo sau Share elementele grafice puse la dispozitie de organizatori.
Cei mai multi dintre sustinatorii campaniei au preluat mesajul “Sustin Luna Asigurarilor de Locuinta” nu doar pe paginile de Facebook, ci si pe site-urile proprii.
Punct. Si de la capat
Proiectul “Luna Asigurarilor de Locuinte” a ajuns la final, insa demersurile de educare si informare a populatiei, intreprinse de toti actorii importanti din piata asigurarilor, de la autoritati si asociatii pana la companii de asigurare si brokeraj, nu se vor opri aici.
Vom reveni in curand cu detalii referitoare la urmatoarea campanie nationala de educare si informare in domeniul asigurarilor.
SimpleViewer requires JavaScript and the Flash Player. Get Flash. SimpleViewer requires JavaScript and the Flash Player. Get Flash. SimpleViewer requires JavaScript and the Flash Player. Get Flash.