Mariana DIACONESCU: Neprevazutul nu ne ocoleste pe niciunul
rilor de Locuinte’ este de la sine inteleasa”, a declarat Mariana DIACONESCU, Presedinte ASIROM. In cadrul demersului “Luna Asigurarilor de Locuinte”, care are ca obiectiv cresterea gradului de informare si constientizare cu privire la importanta protectiei casei printr-o asigurare, se desfasoara Campania Nationala “Totul pentru casa mea”.
“Intregul concept de asigurare are la baza grija pentru oameni, pentru nevoile lor, iar caminul fiecaruia reprezinta locul unde trebuie sa ne simtim in siguranta, indiferent de evenimentele neprevazute. De aceea, este foarte important ca toti oamenii sa inteleaga cat de importanta este o asigurare de locuinta. Neprevazutul nu ne ocoleste pe niciunul”, a adaugat Mariana DIACONESCU.
Nevoia de a creste cuprinderea in asigurare a caselor din Romania este subliniata de o serie de date statistice. De exemplu, Romania este una dintre cele mai expuse tari europene la riscul de cutremur, iar in medie, in tara noastra se produc 15-20 de cutremure pe luna. In perioada 2005 – 2010, inundatiile au afectat aproape 62.000 de locuinte, din care 15.600 au fost distruse in totalitate.
ASIROM se numara printre companiile care sprijina acest demers, alaturi de alti actori din piata: GROUPAMA Asigurari, UNIQA Asigurari, DESTINE Broker, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, GOTHAER Asigurari, OMNIASIG VIG, CARPATICA Asig, GENERALI Romania, CREDIT EUROPE Asigurari, GARANTA, OTTO Broker si PIRAEUS Insurance Broker.
Campania Nationala “TOTUL PENTRU CASA MEA” este organizata, in parteneriat, de catre APPA – Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor, PAID – Pool-ul de Asigurare impotriva Dezastrelor, UNSAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare, UNSICAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania si beneficiaza de sprijinul EUROPA FM.
Intregul concept are la baza distribuirea a 500.000 de brosuri informative gratuite, continand informatii de interes public referitoare la rolul asigurarilor de locuinte, obligatorii si facultative, precum si cu privire la modalitatea de obtinere a despagubirilor in cazul producerii unei daune.
Materialul va fi distribuit gratuit in toate intersectiile importante din Capitala si in alte 15 mari orase din tara, in marile centre comerciale si nu numai. Distributia se realizeaza si prin intermediul retelelor partenerilor PRESTIGE Broker, OTTO Broker si DESTINE Broker. De asemenea, brosura va fi distribuita impreuna cu editia de marti, 15 octombrie, a Ziarului Financiar.
Mesajul campaniei va fi promovat, in acelasi timp, prin spoturi, stiri si interviuri difuzate de Radio EUROPA FM si The Money Channel, prin materiale de interes public preluate de Wall-street.ro, 9am.ro si asigurarealocuintelor.ro.