Mergeti la cumparaturi in acest weekend? Promoterii “ASIGURA-TE!” distribuie Ghidul Asiguratului in principalele centre comerciale din tara

Mergeti la cumparaturi in acest weekend? Promoterii “ASIGURA-TE!” distribuie Ghidul Asiguratului in principalele centre comerciale din tara
ti putea avea nevoie de asistenta rutiera? Locuinta este asigurata si pentru furt in perioada in care lipsiti?

Si pentru ca este posibil sa aveti nevoie de informatii in plus, APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si partenerii sai va vin in intampinare cu un material informativ gratuit. Asadar, cumparaturile din acest sfarsit de saptamana vin la pachet cu un plus de informatii despre asigurarile auto, de sanatate, de locuinte, de viata si de calatorie. “Ghidul Asiguratului”, brosura in format de buzunar distribuita in cadrul etapei a III-a a Campaniei Nationale “ASIGURA-TE!”, este zilele acestea in centrele comerciale din Bucuresti si din principalele orase ale tarii.

Cat costa o asigurare CASCO, care sunt sanctiunile pentru neincheierea unei polite RCA, ce acopera o asigurare de calatorie, care sunt principalele avantaje ale unor asigurari de viata – acestea sunt doar cateva dintre informatiile cuprinse in “Ghidul Asiguratului”.

A treia etapa a Campaniei Nationale “ASIGURA-TE!” se desfasoara pana pe 20 septembrie 2013 si este realizata de APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor, UNSAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare, UNSICAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania, IGPR – Inspectoratul General al Politiei Romane – Directia Rutiera, ISUMB – Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta “Dealu Spirii” al Municipiului Bucuresti si ANAT – Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania, cu sprijinul unor importante companii de asigurari si de intermediere in domeniu.

Partenerii campaniei sunt companiile ASIROM VIG, BCR Asigurari de Viata VIG, alaturi de PIRAEUS Insurance Broker si OTTO Broker.

Pe intreaga durata a proiectului vor fi distribuite in intreaga tara peste 800.000 de brosuri informative gratuite. “GHIDUL ASIGURATULUI” va ajunge in marile intersectii din Bucuresti si din principalele 20 de orase din tara. De asemenea, promoteri dedicati vor distribui brosurile in principalele centre comerciale din marile orase. “GHIDUL ASIGURATULUI” a ajuns la publicul larg si prin intermediul cotidianului ZIARUL FINANCIAR si al saptamanalului BUSINESS MAGAZIN.

Campania se deruleaza cu sprijinul EUROPA FM, care va difuza timp de 3 luni spotul audio al acesteia. De asemenea, THE MONEY CHANNEL va difuza spotul video al campaniei, acoperirea media fiind asigurata si de partenerii wall-street.ro, 9am.ro, RazvanPascu.ro – cel mai citit blog despre calatorii din Romania si Revista PLAFAR.

Pe langa platforma online dedicata, www.asigura-te.org , proiectul beneficiaza si de sustinerea unei pagini de Facebook, facebook.com/Asigura-Te pe care va invitam sa o urmariti pentru a fi la curent cu activitatile campaniei si pentru a afla noutati din domeniul asigurarilor.

Leave a Reply