Cumpara asigurare RCA ieftin pasul 1 Complezi formularul
pentru a calcula pretul unui RCA ieftin
Cumpara asigurare RCA ieftin pasul 2 Calculam preturile RCA, alegi asigurarea RCA
care ti se potriveste.
Cumpara asigurare RCA ieftin pasul 3 Comanzi asigurarea
RCA
si noi livram gratuit oriunde in tara.
Telefon: 0770 191 544
Program L-D: 9-18

Mystery Shopping: Sper ca nu vreti obligatorie! Noi nu facem obligatorie!

Mystery Shopping: Sper ca nu vreti obligatorie! Noi nu facem obligatorie!
ei.

Sper ca nu vreti obligatorie! Noi nu facem obligatorie!

Intru in sediu, colega doamnei cu cafeaua vorbeste la telefon. Nu-mi acorda atentie. Am timp sa evaluez un pic ambianta. 3 birouri, unul mascheaza pe jumatate un colt destinat prepararii cafelei. Se vad filtrul de cafea, zaharul, cateva cani… o minibucatarie in toata regula… aproape ca sunt curios ce gust are cafeaua.

Ma indrept catre zona in care sunt niste flyere cu detalii despre ceea ce ma interesa: asigurarea locuintei. Langa ele… “Condica de sugestii si reclamatii”… 10 coli capsate… nicio sugestie, nicio reclamatie. Ori tocmai le-au inlocuit, ori sunt o companie ireprosabila… sau… niciun client n-a avut tupeu sa scrie ceva.

Doamna angajata in convorbirea telefonica ma invita sa iau loc. Inteleg ca trebuie sa o astept pe colega aflata la tigara… care ma observa, dar nu schiteaza nici cel mai mic gest de a grabi incheierea pauzei de fumat… Are dreptate, cine sunt eu s-o deranjez in ultimele 20 de minute de program… Toate acestea transmiteau indirect urmatorul mesaj: “Nu puteai sa vii maine, dupa cafeaua de dimineata… mai e un pic si puneam lacatul pe usa… vii tu, client, sa ne deranjezi”.

Intr-un final cafeaua se termina, se termina si tigara… apare si interlocutoarea, asa ca intram brusc in subiect:

Am primit de la Primarie… o somatie sa-mi fac o asigurare obligatorie de locuinte. Pauza. Timp de cateva zeci de secunde, se aud doar pocnituri… aproape nervoase… de taste… dupa care vine si replica:

Agent asigurari: Sper ca nu vreti obligatorie! Noi nu facem obligatorie!
Client: Da’ cine face obligatorie? Si mie de care imi trebuie?
Agent asigurari: Nu conteaza ce asigurare, asigurare de locuinta sa fie, s-a schimbat legea. Nu mai trebuie obligatorie… adica… e suficienta orice asigurare!
Client: Inteleg ca la primarie daca le arat facultativa, sunt in regula… Dar cea facultativa e mai ieftina, nu?
Agent asigurari: Da, e mai ieftina, dar acopera doar trei riscuri. Cea pe care v-o propun eu acopera toate riscurile.

Ajungem la discutia pentru stabilirea valorii locuintei. Ca si client imi este imposibil sa evaluez valoarea reala… ma pot raporta doar la o valoare de piata, si aceea stabilita empiric. Cum as putea sa stiu cat ar costa reconstructia apartamentului? Interlocutoarea ma asigura ca putem stabili aproape orice suma doresc, dar ca si prima va fi proportionala cu valoarea convenita.

Dupa cateva minute de procesare a datelor, apare si suma: putin peste 50 EUR pentru o valoare asigurata de 60.000 EUR. In plus, pentru 10% din suma asigurata am acoperire pentru bunuri, gratis!

Sunt asigurat ca e o oferta foarte buna, mai ales ca pret, dar si ca acoperire. In plus, pot plati si in doua rate. Practic, pentru 30 EUR in plus sunt acoperit pentru toate, in comparatie cu asigurarea obligatorie care acopera doar trei. Pare o oferta buna. Odata cu printul solicitat dupa conditiile de asigurare primesc si argumentul final: “Ca pret sa stiti ca suntem cei mai ieftin!”.

Pentru ca tot veni vorba de “ieftin”… solicit si o calculatie pentru un RCA. O primesc imediat, aproape cu 40% mai putin decat polita ce expira la finalul acestei luni. Dar cu daunele sunteti in regula? … DA! Vine raspunsul prompt si cu zambetul pe buze.
In fond, oricum, RCA-ul nu e pentru mine, nu? zic. Nu sunt contrazis.

Fiind foarte aproape de incheierea programului de lucru, o rog pe interlocutoarea mea sa-mi transmita o oferta de CASCO pe e-mail. Primesc si o carte de vizita si asigurarea ca oferta la CASCO va fi si ea foarte avantajoasa ca pret.

In prima parte a zilei urmatoare am primit si cotatia pentru CASCO, insotita de conditiile de asigurare. Intr-adevar, era un pret bun.

Asadar, o trecere rapida prin contactul cu trei tipuri de asigurare pentru care argumentul suprem in vanzare a fost “IEFTIN”. Și, pana la urma… mai are clientul roman nevoie de alt argument? Sunt pregatiti vanzatorii de asigurari sa ofere alte argumente? Și, chiar daca ar fi…, cine i-ar asculta in conditiile in care, intotdeauna, in piata, exista cineva care foloseste “IEFTIN” ca argument?

Leave a Reply