MysteryShopping (1): Pentru inceput, concluziile!
Din start pornind de la o prima de asigurare considerata “scumpa”… pentru ca, de fapt, clientul o raporteaza la cel mai mic tarif din piata, discutia pe marginea ofertei este condusa catre caile de ieftinire a primei si de renuntare la serviciile suplimentare pentru a obtine un pret mai mic.
Din nefericire, aceasta realitate a pietei, constatata pe viu in cadrul acestor vizite anuleaza entuziasmul vanzatorilor si dorinta de a face cross-selling. Chiar si atunci cand clientul le ridica mingea la plasa… nu exista motivatie! Pregatirea si cunostintele despre produs au fost in toate cele trei cazuri aproape exemplare… din pacate realitatea pietei si tipurile dar, mai ales, preturile produselor nu ii ajuta pe vanzatori.
Din pacate, cand vinzi la preturi de doua sau trei ori peste concurenta ce-ai putea face ca vanzator? Ce argumente ai putea avea in fata unui client care se uita doar la pret? Sau, cat de mare trebuie sa fie diferenta dintre oferte pentru ca, un client, sa-si asume constient riscul de neplata a daunei pentru a plati mai putin prima?
Cititi si: De ce MysteryShopping?
Cititi in episodul urmator:
S-a scumpit tot! Nici vecinilor nu le pot recomanda o asigurare la noi!
[…]Agent asigurare: S-a scumpit tot! Inclusiv pentru clienti care n-aveau daune… tot s-a scumpit. Oricum noi practicam tarife mai mari sa avem, totusi, de unde sa despagubim, suntem un nume! A crescut rata daunei enorm, exagerat de mult! Astazi ne-au venit trei clienti de la alta companie sa facem calcule. Veneau de la o companie cu preturi mici. Si acolo s-au scumpit! Noi anul trecut n-am incasat mai nimic dar a trebuit sa platim daune…