Ne gandim la protectia financiara in situatiile dificile. Cum depasim acest nivel?

Ne gandim la protectia financiara in situatiile dificile. Cum depasim acest nivel?
ia consta,  in principal,  in sporirea eforturilor,  in mod constant si sustinut,  de informare a publicului cu privire la rolul si importanta asigurarilor intr-o societate in care siguranta financiara este esentiala. 
“Realitatea din piata romaneasca a asigurarilor ne arata cat de mare este deficitul de protectie si cat de important este ca oamenii sa inteleaga rolul analizei si prioritizarii nevoilor: o viata mai linistita, siguranta si prosperitate pentru cei dragi. Iar aici intervine rolul nostru, al asiguratorilor – de a consilia si de a oferi solutii personalizate. O educare a publicului in spiritul nevoii de protectie si o informare transparenta reprezinta pilonii unei piete a asigurarilor de viata durabile, dezvoltata pe principii sanatoase”, declara Florina VIZINTEANU, Presedinte Directorat, BCR Asigurari de Viata VIG, Partener al Campaniei Nationale “ASIGURA-TE!”.

“Compania noastra sustine cresterea gradului de educare in asigurari implicandu-se in campanii ce promoveaza conceptul de asigurare si constientizarea nevoii de protectie”, a completat Florina VIZINTEANU.

Cea de-a treia etapa a Campaniei Nationale “ASIGURA-TE!” este realizata de APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor, UNSAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare, UNSICAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania, IGPR – Inspectoratul General al Politiei Romane – Directia Rutiera, ISUMB – Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta “Dealu Spirii” al Municipiului Bucuresti si ANAT – Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania, cu sprijinul unor importante companii de asigurari si de intermediere in domeniu.

Pana pe 20 septembrie a.c. vor fi distribuite in intreaga tara peste 800.000 de brosuri informative gratuite. Materialul aduce, intr-un format atractiv si cu un stil accesibil, informatiile de baza cu privire la asigurarile auto, RCA si CASCO, de locuinte, de viata, de sanatate si de calatorie. “GHIDUL ASIGURATULUI” va ajunge,  si in lunile care urmeaza,  distribuit de promoteri dedicati,  in marile intersectii si in principalele centre comerciale din Bucuresti si din alte 20 de mari orase din tara. 
De asemenea, promoteri dedicati vor distribui brosurile in principalele centre comerciale din marile orase. “GHIDUL ASIGURATULUI” a ajuns la publicul larg si prin intermediul cotidianului ZIARUL FINANCIAR si al saptamanalului BUSINESS MAGAZIN.

Partenerii campaniei sunt companiile ASIROM VIG, BCR Asigurari de Viata VIG, alaturi de PIRAEUS Insurance Broker si OTTO Broker. Proiectul se deruleaza cu sprijinul EUROPA FM, care difuzeaza timp de 3 luni spotul audio al acesteia. De asemenea, THE MONEY CHANNEL difuzeaza spotul video al campaniei, acoperirea media fiind asigurata si de partenerii wall-street.ro, 9am.ro, RazvanPascu.ro – cel mai citit blog despre calatorii din Romania si Revista PLAFAR.

Pe langa platforma online dedicata, www.asigura-te.org , proiectul beneficiaza acum si de sustinerea unei pagini de Facebook, facebook.com/Asigura-Te pe care va invitam sa o urmariti pentru a fi la curent cu activitatile campaniei si pentru a afla noutati din domeniul asigurarilor.

Leave a Reply