Primele imagini cu Golf R Cabriolet
Volkswagen trimite pe campul de lupta ultima interpretare rezultata din Golf VI.
Se stie ca Golf a lansat cea de a saptea generatie si ca aceasta ii ia, in mod normal, locul celei de a sasea. Nu insa intru totul! Volkswagen trimite pe campul de lupta o interpretare Golf VI, sub forma noului Golf R Cabriolet, lansat oficial, dupa mai multe luni de stiri menite sa incite.
- VW Golf R Cabrio
VW Golf R Cabrio
Uitându-te la pozele astea de mai sus, în cele în care mașina are plafonul jos, mai-mai că abia aștepți să vină vara. Iar când vei da peste cele cu mașina acoperită, mai-mai că ți-ai dori să nu te prindă vreodată ploaia conducând mașina asta. În timp ce estetica este, ca de obicei, subiectivă (nu, nu ne place cum arată cu plafonul pus), partea de performanțe rămâne indisputabilă. Acesta este cel mai rapid Golf Cabriolet creat vreodată.
Sub capotă are un L4 turbo cu 265 CP, legat de puntea față cu o cutie DSG (deci automată și cu dublu-ambreiaj) în șase trepte.
Iar acum Golf R Cabrio stă pe suspensii sport coborâte cu 25 mm.
Rezultatul nu este unul care să te dea pe spate (nici la propiu, nici la figurat) – accelerează de la 0 la 100 km/h în 6,4 secunde și atinge viteza maximă de 250 km/h. Cele 0,7 secunde (cu atât este mai lent față de Golf R) sunt cauzate de faptul că 1). este cabrio, deci este mai greu și 2). are doar tracțiune față. Împarte aceeași platformă cu actualul Golf R (Golf VI), deci nu are minunăția de MQB sub caroserie. Dar asta nu-l împiedică, după cum am mai spus, să fie cel mai rapid Golf Cabrio creat până acum de constructorul din Wolfsburg. Iar asta nu trece neobservat, pentru că primești, pe lângă kit-ul exterior agresiv, o grămadă de „R”-uri împrăștiate atât în interiorul cât și la exteriorul mașinii. Deci mult „Rrrrrrr”…
Prețul anunțat pentru Germania este de 43.325 €.