Radu MANOLIU: “Niciun efort nu este prea mare pentru incercarea de schimbare a perceptiei populatiei fata de utilitatea asigurarilor de locuinta”

Radu MANOLIU: “Niciun efort nu este prea mare pentru incercarea de schimbare a perceptiei populatiei fata de utilitatea asigurarilor de locuinta”
oi torentiale. Inundatiile care au avut loc in judetul Arges in cursul zilei de joi, 17 octombrie, au afectat, in total, 81 de gospodarii, iar aproximativ 4.000 de persoane au ramas fara curent electric. In acest context, demersul Octombrie – “Luna Asigurarilor de Locuinte”, in cadrul caruia se desfasoara Campania Nationala “TOTUL PENTRU CASA MEA!” are ca obiectiv informarea cetatenilor cu privire la asigurarile obligatorii si facultative de locuinte, care le pot oferi protectie financiara in astfel de cazuri. CREDIT EUROPE Asigurari se numara printre companiile din piata care sprijina acest proiect.

“In calitate de membri ai Asociatiei pentru Promovarea Asigurarilor, la nivelul conducerii executive, sprijinim toate proiectele specifice; fiind atrasi de conceptul de campanie nationala de informare si intelegand necesitatea implicita a resurselor financiare suplimentare, am decis sa sustinem acest proiect si la nivel de companie. Decizia nu a fost, de altfel, dificila: trecand peste colaborarea excelenta cu Media XPRIMM, a contat mult faptul ca proiectul se desfasoara sub egida Pool-ului de Asigurare Impotriva Dezastrelor Naturale (PAID), in cadrul caruia CREDIT EUROPE Asigurari este actionar fondator, a UNSAR, in cadrul careia compania noastra are statut de membru asociat si a UNSICAR, pentru care reprezentam un partener traditional; mai mult, am considerat de bun augur si faptul ca brosurile vor fi distribuite si prin intermediul retelelor unor brokeri cu care avem parteneriate in derulare – in sensul sprijinirii demersurilor intreprinse pentru promovarea imaginii si produselor noastre”, a declarat Radu MANOLIU, Director General Adjunct, CREDIT EUROPE Asigurari.

“Pe langa amintita dorinta de reprezentare si, implicit, promovare, ne-am dorit sa fim implicati in cadrul acestui proiect si din perspectiva sociala aferenta necesitatii de cultivare a unei atitudini mai responsabile a cetatenilor fata de asigurarea locuintelor. Consideram, in acest sens, ca niciun efort nu este prea mare pentru incercarea de schimbare a perceptiei populatiei fata de utilitatea asigurarilor de locuinta si, in consecinta, toate institutiile abilitate, uniunile si asociatiile profesionale si companiile de asigurari generale ar trebui sa se implice in astfel de proiecte”, a adaugat Radu MANOLIU.

Campania Nationala “TOTUL PENTRU CASA MEA” este organizata, in parteneriat, de catre APPA – Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor, PAID – Pool-ul de Asigurare impotriva Dezastrelor, UNSAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare, UNSICAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania, cu sustinerea EUROPA FM.

Campania beneficiaza, de asemenea, de sprijinul unor importante companii de asigurari si brokeraj care opereaza in domeniu: ASIROM VIG, GROUPAMA Asigurari, UNIQA Asigurari, DESTINE Broker, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, GOTHAER Asigurari, OMNIASIG VIG, CARPATICA Asig, GENERALI Romania, CREDIT EUROPE Asigurari, GARANTA, OTTO Broker si PIRAEUS Insurance Broker.

Intregul concept are la baza distribuirea a 500.000 de brosuri informative gratuite, continand informatii de interes public referitoare la rolul asigurarilor de locuinte, obligatorii si facultative, precum si cu privire la modalitatea de obtinere a despagubirilor in cazul producerii unei daune.

Materialul este distribuit gratuit in toate intersectiile importante din Capitala si in alte 15 mari orase din tara, in marile centre comerciale si nu numai, pe intreaga durata a lunii octombrie. Distributia se realizeaza si prin intermediul retelelor partenerilor PRESTIGE Broker, OTTO Broker si DESTINE Broker. De asemenea, brosura a fost distribuita impreuna cu editia de marti, 15 octombrie, a Ziarului Financiar.

Mesajul campaniei este promovat, in acelasi timp, prin spoturi, stiri si interviuri difuzate de Radio EUROPA FM si The Money Channel, prin materiale de interes public preluate de Wall-street.ro, 9am.ro si asigurarealocuintelor.ro.

Leave a Reply