Victor SRAER, OTTO Broker: Oamenii vor sa stie care este utilitatea asigurarilor si care sunt beneficiile fiecarei polite
in ce in ce mai evident interesul clientilor pentru obtinerea de informatii inainte de cumpararea produsului. “Ne implicam in campanii de informare si educare deoarece vrem sa sustinem piata de asigurari si pentru ca am remarcat ca publicul este receptiv la astfel de informatii. Oamenii vor sa stie care este utilitatea asigurarilor si care sunt beneficiile fiecarei polite in parte”, a afirmat Victor SRAER, Managing Partner, OTTO Broker.
OTTO Broker sprijina cel mai amplu demers de educare si informare in asigurari derulat la nivel local – Campania Nationala “ASIGURA-TE!”. Ajunsa la cea de a III-a etapa, aceasta se desfasoara timp de trei luni si are ca obiectiv principal cresterea gradului de informare al romanilor cu privire la unele dintre cele mai importante tipuri de asigurari: auto, de locuinte, de sanatate, de viata si de calatorie.
“Invit cat mai multe companii din piata si, in egala masura, si ASF sa sustina si sa desfasoare astfel de actiuni. Face parte din datoria noastra fata de clienti”, a adaugat Victor SRAER.
Informarea inainte de cumpararea unui produs financiar, inclusiv a unor polite de asigurare, trebuie sa includa mai mult decat date legate de cele mai bune oferte din punctul de vedere al preturilor. Consumatorii trebuie sa inteleaga caracteristicile produselor si sa le gaseasca pe cele care corespund nevoilor lor. Iar deschiderea clientilor exista, dupa cum indica barometrul Google: de exemplu, doar un sfert dintre romanii care au achizitionat o asigurare de locuinte si doar 15% dintre romanii care au cumparat produse financiare si imobiliare nu au facut nicio cercetare inainte de achizitionare.
Campania Nationala “ASIGURA-TE!” este realizata de APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor, UNSAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare, UNSICAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania, IGPR – Inspectoratul General al Politiei Romane – Directia Rutiera, ISUMB – Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta “Dealu Spirii” al Municipiului Bucuresti si ANAT – Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania, cu sprijinul unor importante companii de asigurari si de intermediere in domeniu.
Partenerii campaniei sunt companiile ASIROM VIG, BCR Asigurari de Viata VIG, alaturi de PIRAEUS Insurance Broker si OTTO Broker. Proiectul se deruleaza cu sprijinul EUROPA FM, care va difuza timp de 3 luni spotul audio al campaniei. De asemenea, THE MONEY CHANNEL va difuza spotul video, acoperirea media fiind asigurata si de partenerii wall-street.ro, 9am.ro, RazvanPascu.ro – cel mai citit blog despre calatorii din Romania si Revista PLAFAR.
Pe langa platforma online dedicata, www.asigura-te.org , proiectul beneficiaza si de sustinerea unei pagini de Facebook, facebook.com/Asigura-Te pe care va invitam sa o urmariti pentru a fi la curent cu activitatile campaniei si pentru a afla noutati din domeniul asigurarilor.