ZURICH Broker: Exista o concurenta neprielnica pietei intre forta de vanzari directa a unui asigurator si broker
roker, existand interese personale care sunt puse mai presus de interesul clientului pe care noi, brokerii, il reprezentam. Acest aspect tine de strategia unei companii de asigurari si de codurile de procedura interna, respectiv sanctiunile aplicate, insa nu vad semne ale unei abordari diferite in perioada urmatoare”, a declarat Alex ONEL, Director Vanzari, ZURICH Broker.
“Ma surprinde faptul ca inca exista angajati ai companiilor care activeaza in piata de profil si care spun ca de la broker “cumperi mai scump decat de la asigurator direct”, aspect pe care forta de vanzari directa a unui asigurator il speculeaza. In aceste conditii, nu am cum sa am pretentii de la piata non profil. Mai mult decat atat, experientele “negative” ale unui client cu un broker eticheteaza intreaga piata de intermediari, iar acei brokeri care aduc minus valoare unui client, se prezinta la scurt timp sub alt nume in piata, prestand acelasi gen de servicii”, a explicat Directorul de vanzari al ZURICH Broker.
Solutiile pentru rezolvarea acestei probleme includ educatia de specialitate, facuta la un nivel recunoscut international, care sa genereze schimbarea de mentalitate la nivelul profesionistilor din piata, a precizat Alex ONEL, estimand ca, in pofida acestui context, piata intermedierilor va depasi 50% din subscrieri la sfarsitul anului 2014.
Interviul integral acordat de Alex ONEL pentru XPRIMM Newsletters poate fi accesat aici .